Известие

Collapse
No announcement yet.

Помощ за аербег централа

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    със два тестера си игра и двата неможаха да се вържат. мести пиновете и пак не се върза.

    Comment


    • #62
      Първоначално публикувано от pave
      много успокоително, кажете какво да правя.
      Ако си сигурен, че еърбега е гръмнал може да го пратиш да го видим. Абс-а също.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #63
        не съм сигорен дали е грамнал. айр беците до сега не са отваряни, сичко си работеше докато не натрупа тези грешки със свалянето на километража заради тези крушки. дори пробвах да откача акомулатора и пак нестана.

        Comment


        • #64
          Първоначално публикувано от pave Покажи съобщение
          не съм сигорен дали е грамнал. айр беците до сега не са отваряни, сичко си работеше докато не натрупа тези грешки със свалянето на километража заради тези крушки. дори пробвах да откача акомулатора и пак нестана.
          Имах предвид централата да е "гръмнала".
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #65
            Няма оправия ейййййййй.
            Лампата пак светна. Дава някаква грешка все едно е отворен шофьорския еърбег. Някакви идеи от какво може да е?
            Peugeot 607 2.7 HDI 204 hp
            EX: Alfa Romeo 156 1.8 TS 144 hp ГИ
            EX: Alfa Romeo 146 1.6 Boxer

            Comment


            • #66
              Първоначално публикувано от 50 cent Покажи съобщение
              Няма оправия ейййййййй.
              Лампата пак светна. Дава някаква грешка все едно е отворен шофьорския еърбег. Някакви идеи от какво може да е?
              Кабела на шоф еърбег провери. При теб нещо доста е оплескана системата май.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #67
                Първоначално публикувано от kuker
                Е кой мислиш му я е оплескал?И какво означава оплескана система?Признай си че твоя човек не е свършил нищо.
                Неговия човек не е пипал нищо по волана или по колата. Конзолата е далеч от волана и си я свалях сам. Момчетата ми казаха, че има някой кабел с по-слабо напрежение около шофьорския еърбег май и за това се трупат грешки. По волана са пипали само в сервиза на Бобо, но не мисля че става въпрос за човешка грешка, а по-скоро някое шибано кабелче не дава хубав контакт.
                Както и да е. Утре ще отида да го проверят. Попитах тук ако на някой му се е случвало и може да ми даде полезна информация.
                Peugeot 607 2.7 HDI 204 hp
                EX: Alfa Romeo 156 1.8 TS 144 hp ГИ
                EX: Alfa Romeo 146 1.6 Boxer

                Comment


                • #68
                  Първоначално публикувано от kuker
                  Цялата работа взе да мирише яко.Аз твоите услуги мога лесно да ги избегна, не се притеснявай.Но след като поставяш така нещата мога да кажа същото.Заплаха в три изречения!?!Май си вярваш прекалено!?!
                  Не бе. Не те заплашвам с нищо. Просто не разбирам поводати за заяждане. Колегата има проблем по инсталацията. Централата няма общо в случая. Освен ако няма проблем с куплунга на централата нещо и да прекъсва.

                  Колегата да откачи буксата от централата и да измери кабела до възглавницата на волана. Там се върти проблема. Да овори и волана да види да не се е откачил и от там. Щом е записала грешка значи няма връзка с волана.
                  Last edited by oem; d.m.y г., 10:56.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #69
                    Колега 50 cent съпротивленията до всички AirBag ци мерени от страната на централата трябва да са около 4.7 ома
                    Само до волана е мисля 2 ома
                    Ако са такива.... може би проблема е в централата!
                    Между другото тези блокове имат гаранционен срок 10г и трябва да се подменят или да минат тестови преглед в края на този период. Подкрепям колегата Bobo, че не трябва да се рови точно в този блок, под какъвто и да било предлог! Особено ако след това не можеш да го "стендираш".

                    П.П. всички откачания/закачания правете на разкачен акумулатор... да не се случи...
                    Last edited by fade; d.m.y г., 12:00.
                    Have A Nice Day
                    o/_______\o
                    (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
                    []=о===о=[]

                    Comment


                    • #70
                      Хайде колегата да провери първо къде е проблема и тогава да обвинявате. Всеки чул-недочул, знае-незнае говори каквото му падне. През нас са минали около 10-тиа централи вече, включително и тази на моята кола и на бившето Браво. На Алфата 1 година вече няма проблеми. Бравото е ударено вече и е с отворена възглавница на волана.

                      Проблема на тези централи е около паметта и няма нищо общо с проблема който се е получил при колегата.
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #71
                        Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                        Хайде колегата да провери първо къде е проблема и тогава да обвинявате. Всеки чул-недочул, знае-незнае говори каквото му падне. През нас са минали около 10-тиа централи вече, включително и тази на моята кола и на бившето Браво. На Алфата 1 година вече няма проблеми. Бравото е ударено вече и е с отворена възглавница на волана.

                        Проблема на тези централи е около паметта и няма нищо общо с проблема който се е получил при колегата.
                        Споко де... просто дадох на колегата бърз начин за откриване на проблема... никой в нищо не те обвинява! Това, че сте толкова наред с материала с твоя приятел не е лошо, но пък и имам право на лично мнение мисля. Иначе и аз съм съгласен, че всичко може по принцип да се ремонтира... ама...
                        Пък съм виждал и гаранционно Peugeot 406 дето се е превъртяло през таван поне два пъти и възглавниците не са се надули!
                        Така че... "бай бабо да не те среща мечка"
                        Last edited by fade; d.m.y г., 13:18.
                        Have A Nice Day
                        o/_______\o
                        (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
                        []=о===о=[]

                        Comment


                        • #72
                          Първоначално публикувано от fade Покажи съобщение
                          Колега 50 cent съпротивленията до всички AirBag ци мерени от страната на централата трябва да са около 4.7 ома
                          Само до волана е мисля 2 ома
                          Ако са такива.... може би проблема е в централата!
                          Между другото тези блокове имат гаранционен срок 10г и трябва да се подменят или да минат тестови преглед в края на този период. Подкрепям колегата Bobo, че не трябва да се рови точно в този блок, под какъвто и да било предлог! Особено ако след това не можеш да го "стендираш".

                          П.П. всички откачания/закачания правете на разкачен акумулатор... да не се случи...
                          Между другото от личен опит с моята централа установих, че като се откачи буксата от централата самия куплунг окъсява линията към еърбеците . Това го установих след като един "специалист" прави замерванията в колата и ме мота 2 седмици с демонтирана централа в него. Не знам, може и да има значение, че моята е само със 1 еърбек, но си мисля че съпротивленията бяха доста по-високи...
                          Alfa Romeo 1.8 TS `98
                          sigpic

                          Comment


                          • #73
                            Първоначално публикувано от svetlastf Покажи съобщение
                            Между другото от личен опит с моята централа установих, че като се откачи буксата от централата самия куплунг окъсява линията към еърбеците . Това го установих след като един "специалист" прави замерванията в колата и ме мота 2 седмици с демонтирана централа в него. Не знам, може и да има значение, че моята е само със 1 еърбек, но си мисля че съпротивленията бяха доста по-високи...
                            Ами може и да са по високи... но не с много(кабелите). На едно място бяха дадени тия стойности, ако искаш да не ти свети лампата когато се състезаваш на писта и тогава задължително се изкл. възглавниците. Съпротивления се слагат в куплунга, ако искаш да излъжеш централата, че не е откачен куплунга!
                            Ама тука има хора който ремонтират централи те може би знаят по-добре, нека те да кажат!

                            П.П. Всъщност като се замисля може да има различни версии централи и през годините да са се променяли ... знам ли... може и да е подвеждаща информацията която дадох... но нека някой ме опровергае! Ще се радвам да науча нещо повече!
                            Last edited by fade; d.m.y г., 13:38.
                            Have A Nice Day
                            o/_______\o
                            (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
                            []=о===о=[]

                            Comment


                            • #74
                              Здравейте, на всички участнци в дискусията.
                              Аз съм човека, който ремонтира въпросната "централа". Да обясня в какво се състои проблема - след определено време обикновенни 10 години всяка електроника започва да дефектира. Проблема с явяването на дефекти е стареене на пасивни елементи (кондензатори, ресистори ... ), изтекли експолатационни часове на полупроводниковите елементи.
                              В конкретния случай - дефекта който дават блоковете за управление на Airbag-а при Fiat/Alfa/Lancia е загуба на комуникация с модула - проблема е разрешим, чрез замяна на някой компоненти в модула - като по този начин се възстановява нормалната комуникация с блока за управление ( теоритично поне за 10 години ).
                              Всякакви други проблеми при които модулът влиза в комуникация с диагностична апаратура и няма записана Crash Data - са проблеми с интерфейсната система на Airbag системата ( захранване, окабеляване, куплонзи, датчици, въздушни възглавници ).
                              В случая всяка нормална диагностична апаратура освен проблем с шофиорската възглавница би могла да предостави и информация за характера на проблема - късо съединение, завишено съпротивление или пробив към маса.
                              Мисля, че при така изяснените обстоятелства не би трябвало да има нападки към мен или колегата oem.
                              Проблемът в случая е лесно решим - нужни са само диагностична апаратура, мултимер, комплект отверки и човек с познания по електроника и принцип на действие на системата.

                              Comment


                              • #75
                                Disconnected
                                и моята беше с такава диагноза. Човек от София я гледа и той каза , че сменял елементи, но аз такова нещо не видях / лака беше непокътнат с изключение на този около процесора, явно там е чел паметта /. Просто чисто любопитсво, повреда в елементи ли е това или бъг в софтуера?
                                Може и на лични да си пишем...
                                Alfa Romeo 1.8 TS `98
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X